Neem contact op
We zullen binnen 24 uur contact met je opnemen

Klantenservice & FAQ

Vraag maar raak
Heb je een brandende vraag, verbeterpunt of wil je zeggen hoeveel je van ons houdt? Wij helpen je graag! We zullen binnen 24 uur contact met je opnemen. Beloofd!
Algemeen
Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op deze pagina.

Waar kan ik het Privacybeleid vinden?

Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina.

Ondersteunen jullie beoordelingen?

Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van uw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite The Feedback Company, Kiyoh en Google. Een aantal dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen kunt u een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.

Bestellen
Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u huidverzorging en haarproducten bestellen door middel van het klikken op de 'In Winkelwagen' button. Wanneer u op deze button drukt wordt het product in uw winkelwagen geplaatst en wordt u doorgestuurd naar uw winkelwagen. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.

Stap 2: Invoeren Adresgegevens
Op deze pagina kunt u uw adres invoeren. Dit is het adres wat op uw factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op ‘Verzend naar een andere adres’ klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Verzendmethode
Kies hier uw verzend methode. Standaard staat het vinkje bij 'PostNL, volgende werkdag bezorgd'. Uw bestelling zal dan mits op voorraad en besteld op een werkdag voor 21:00 uur, de volgende werkdag bezorgd worden op het door u aangegeven adres.

Stap 4: Betaalmethodes
Hier kunt u kiezen met welke methode u wenst te betalen. Wij hanteren verschillende betaalmethoden zoals iDeal, Paypal, Creditcards en AfterPay. Vink de betaalmethode aan die u wilt gebruiken en zodra u in de volgende stap uw bestelling bevestigd zal u door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kunt u uw betaling voltooien. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden, klik hier.

Stap 5: Bestelling controleren
Nu bent u bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijgt u de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer u nu op ‘Kopen’ klikt heeft u de bestelling geplaatst en kunt u afrekenen.

Stap 6: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit:  iDEAL, AfterPay Visa, Mastercard, Paypal en Bancontact.

Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?

Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.

Kan er ook op een andere manier besteld worden?

Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur. echter bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling telefonisch op te nemen, dit kan via onze klantenservice die bereikbaar is op +31(0)850607010.

Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van het zelfde artikel?

Onze producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden, echter wanneer u grotere aantallen van het zelfde product wenst af te nemen raden wij u aan om contact met ons op te nemen via +31(0)850607010.

Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?

Yes, it's possible to order from any country in the EU + UK. We charge € 4,95 to ship to those countries and it's the shipping is free when your order reaches a value of € 59,00.

Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?

Ja, heeft u alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van uw geplaatste bestelling met de bijbehorende gegevens.

Betaling
Welke mogelijkheden van betaling hanteert The Alpha Men?

The Alpha Men hanteert de volgende betaal mogelijkheden:

  • iDeal
  • Paypal
  • Billink (achteraf betalen)
  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard


Wanneer je niet in staat bent om van bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kun je met ons contact opnemen en kan jouw bestelling via een bankoverschrijving betaald worden. Wij zullen je dan via de telefoon of e-mail voorzien van de juiste bankgegevens.

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?

De betaling en verwerking van iDEAL, Visa, Mastercard, en Bancontact gebeurt bij The Alpha Men via MultiSafePay en of Paypal. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat het product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van de nieuwe producten.

Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?

Ja dit behoort tot de mogelijkheden. AfterPay verzorgt voor ons alle betalingen op rekening. We vragen hiervoor een vergoeding van € 0,95 inclusief BTW en na het versturen van jouw bestelling heb je 14 dagen de tijd om de factuur te betalen.

De communicatie met Billink gaat via de e-mail, dus houdt je inbox goed in de gaten.
Heb je na 5 dagen nog geen e-mail van AfterPay, neem dan contact met ons op. Wellicht zit er een typo in jouw e-mailadres en wordt de factuur vanuit AfterPay niet afgeleverd.

Verzending en Levering
Wat zijn de verzendkosten?

The Alpha Men verzendt jouw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer uw bestelling een waarde heeft van € 30,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen je hiervoor geen kosten in rekening. Wanneer jouw bestelling een waarde heeft van minder dan € 30,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 4,95 inclusief BTW. De minimale orderwaarde is € 10,00.

The Alpha Men verzendt via DHL. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven of je de bestelling thuis, op een ander adres bezorgd wil hebben.
Een compleet overzicht over het verzenden en retourneren van uw bestelling vind u op onze verzend- en retourpagina.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?

Nadat jouw bestelling succesvol is geplaatst en afgerond zullen wij van The Alpha Men er alles aan doen om jouw bestelling op dezelfde dag te verzenden. Echter houdt er rekening mee dat wanneer je op zaterdag en op zondag bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

In de regel hanteren wij wanneer je op werkdagen voor 21:00 uur besteld, ontvang je jouw bestelling de volgende dag in huis.
Voor meer info over verzenden klik hier.

Zie onderstaand schema voor meer informatie:



Bezorgschema:

Bestelling geplaatst op Voor 21:00 uur Na 21:00 uur
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op Zaterdag
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op Dinsdag
Zaterdag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag

* Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kunt u doorgaans 1-2 werkdagen bij de aflevertijd optellen.
 
Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?

Zodra jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om uw bestelling te volgen en de verwachtte aflever tijd te bekijken.

De Track & Trace wordt zo rond middernacht actief. 

Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?

Ja, dit is mogelijk via de App van DHL

Je kunt de gewenste afleverdatum en tijd wijzigen in de APP van DHL. Komt het helemaal niet uit, dan kun je de bestelling ook bij een DHL ServicPunt laten leveren. De bestelling blijft 7 dagen bij een ServicePunt liggen voor afhalen.

 

Retour en Herroeping
Retourneren bij The Alpha Men.

Wil je jouw bestelling of een deel daarvan retourneren? Dat kan binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van jouw bestelling. Binnen 14 dagen na ontvangt dien je aan ons te melden dat de producten wilt retourneren. Dit kan via de e-mail, brief, telefoon, berichtencentrum of door de retour aan te melden in ons Retourportaal.

Na het melden van jouw retour heb je 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen.

Alle informatie over het retour sturen van jouw bestelling vind je op onze Retourpagina.

Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?

Alle artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden mits het artikel onbeschadigd, in onbeschadigde orginele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren.



Enkele tips voordat u het product retour stuurt.

  • De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
  • Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, in de originele verpakking.
  • Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is zullen wij de retour niet accepteren. De retour zal dan weer beschikbaar worden gesteld voor verzending, de verzendkosten voor het opnieuw versturen bedragen € 4,95 en zullen in rekening worden gebracht.
  • Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.

 

Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?

Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtstbijzijnde postkantoor bij jou in de buurt. Via het Retourportaal kun je de gewenste vervoerder kiezen.

U kunt het pakket ook zelf of door een derde laten afgeven op het onderstaand adres, dit kan Maandag t/m Vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.

The Alpha Men
Oosterkade 29
9503 HP Stadskanaal
Nederland

Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?

Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico.

De kosten zijn afhankelijk van het land van waaruit de bestelling retour wordt gestuurd. Voor Nederland geldt een tarief van € 4,95. Meer informatie over de tarieven en de verschillende verzendmethodes worden zichtbaar in het Retourportaal.

Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?

Retourartikelen dienen indien mogelijk in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang.

Garantie
Wat is de garantietermijn?

Op al onze artikelen heeft u de wettelijke garantie.

De geboden garanties doet geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.

U heeft ten allen tijde de gelegenheid om evt. gebreken te melden.