MA t/m VR voor 21:00 besteld, morgen in huis
Voor 21:00 uur besteld? Volgende dag thuis
Gratis verzending vanaf € 20,00
Klantenbeoordeling 9,7/10
Grootste assortiment
Klantenservice & FAQ
Antwoorden op de meest gestelde vragen kunt u vinden in de uitleg over onze webwinkel en het bestelproces hieronder weergegeven. Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag of heeft u een specifieke vraag aan een van onze medewerkers, dan kunt u contact met ons opnemen via de volgende communicatiemiddelen:

Berichtencentrum:
Aan de rechterkant van deze pagina vind u een formulier waarmee u in contact komt met onze klantenservice. Wanneer u op de ‘Verstuur’-button drukt wordt er een bericht verstuurd naar onze klantenservice, u krijgt van ons een melding via de e-mail wanneer het bericht bij ons is aangekomen. Wij zullen uw bericht binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

E-mail:
Onze klantenservice is te bereiken via de e-mail. U kunt contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: info@thealphamen.nl. Wij zullen uw e-mail binnen 24 uur beantwoorden, ook in het weekend.

Telefoon:
Wilt u direct contact met onze klantenservice, dan kunt u ons het beste bellen. Het telefoonnummer waarop wij bereikbaar zijn is: 085-0607010
U kunt de klantenservice bereiken op de volgende uren en tijdens de volgende dagen:
Maandag t/m vrijdag van 08:00 uur tot en met 17:00 uur.

Heeft u een klacht?
Wij willen u graag zo goed mogelijk van dienst zijn. Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening. Neem dan contact op doormiddel van een van de bovenstaande communicatiemiddelen. Wij staan u graag te woord en werken graag aan een oplossing!


Veelgestelde Vragen


1 Algemeen


1.1 Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?
Onze Algemene Voorwaarden zijn te lezen en te downloaden op deze pagina.

1.2 Waar kan ik de Privacybeleid vinden?
Het Privacybeleid is terug te lezen op deze pagina.

1.3 Ondersteunen jullie beoordelingen?
Uiteraard doen wij er alles aan om onze service en dienstverlening te perfectioneren. Wij zouden dan ook graag een beoordeling van uw aankoop zien, zodat wij ons kunnen verbeteren.

Wij werken samen met beoordelingssite Yotpo en The Feedback Company. Een aantal dagen nadat u uw bestelling heeft ontvangen kunt u een e-mail ontvangen met een uitnodiging om ons te beoordelen.

2 Bestellen

2.1 Winkelwagen procedure

Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u huidverzorging en haarproducten bestellen door middel van het klikken op de 'In Winkelwagen' button. Wanneer u op deze button drukt wordt het product in uw winkelwagen geplaatst en wordt u doorgestuurd naar uw winkelwagen. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestelproces.

Stap 2: Invoeren Adresgegevens
Op deze pagina kunt u uw adres invoeren. Dit is het adres wat op uw factuur komt te staan en welke gebruikt zal worden om uw bestelling af te leveren. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op ‘Verzend naar een andere adres’ klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.

Stap 3: Verzendmethode
Kies hier uw verzend methode. Standaard staat het vinkje bij 'PostNL, volgende werkdag bezorgd'. Uw bestelling zal dan mits op voorraad en besteld op een werkdag voor 17:00 uur, de volgende werkdag bezorgd worden op het door u aangegeven adres.

Stap 4: Betaalmethodes
Hier kunt u kiezen met welke methode u wenst te betalen. Wij hanteren 2 verschillende betaalmethoden iDeal, Paypal. Vink de betaalmethode aan die u wilt gebruiken en zodra u in de volgende stap uw bestelling bevestigd zal u door worden gestuurd naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaalmethode. In deze beveiligde omgeving kunt u uw betaling voltooien. Voor meer informatie over de betaalmogelijkheden, klik hier.

Stap 5: Bestelling controleren
Nu bent u bijna aan het einde van het bestelproces. U kunt nu uw bestelling en factuur- en leveringsadres controleren. Hier krijgt u de keuze om terug te gaan of te betalen. Wanneer u nu op ‘Kopen’ klikt heeft u de bestelling geplaatst en kunt u afrekenen.

Stap 6: Betalen
U heeft hierbij de keuze uit: iDEAL en Paypal. Het betaal proces via iDeal zal door Buckaroo afgehandeld worden. 100% veilig voor u en gemakkelijk voor ons.

2.2 Ik heb een fout gemaakt bij het bestellen. Wat moet ik doen?
Het gebeurt weleens dat u een fout maakt bij uw bestelling. Gebeurt dit, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kunnen dan altijd uw bestelling aanpassen of annuleren.

2.3 Kan er ook op een andere manier besteld worden?
Bestellen via de webshop geniet onze voorkeur. echter bieden wij ook de mogelijkheid om uw bestelling telefonisch op te nemen, dit kan via onze klantenservice die bereikbaar is op 085 060 7010.

2.4 Is er een korting mogelijk bij meerdere aantallen van het zelfde artikel?
Onze producten worden tegen zeer aantrekkelijke prijzen aangeboden, echter wanneer u grotere aantallen van het zelfde product wenst af te nemen raden wij u aan om contact met ons op te nemen via 085 060 7010.

2.5 Can I order from abroad? Kann ich aus dem Ausland bestellen?
Op dit moment is het niet mogelijk om bestellingen die geplaatst worden vanuit het buitenland, te verzenden. Thealphamen.nl levert uitsluitend aan adressen binnen Nederland.

Thealphamen.nl levert uitsluitend binnen Nederland. Wanneer u besteld vanuit het buitenland zullen wij helaas uw bestelling moeten annuleren.

Thealphamen.nl delivers only within the Netherlands. When you order from abroad, we will unfortunately have to cancel your order.

Thealphamen.nl liefert nur innerhalb der Niederlande. Wenn Sie aus dem Ausland bestellen, müssen wir leider Ihre Bestellung zu stornieren.

Thealphamen.nl offre seulement aux Pays-Bas. Lorsque vous commandez de l'étranger, nous ne serons malheureusement obligés d'annuler votre commande.

2.6 Krijg ik een orderbevestiging als ik mijn bestelling definitief geplaatst heb?
Ja, heeft u alle stappen van het proces doorlopen dan ontvangt u hiervan binnen enkele minuten per e-mail een bevestiging van uw geplaatste bestelling met de bijbehorende gegevens.

3 Betaling

3.1 welke mogelijkheden van betaling hanteert u?
Thealphamen.nl hanteert de volgende betaal mogelijkheden:

• U kunt via iDeal betalen, veilig en vertrouwd. De afhendeling van de betalingen worden verzorgd door Buckaroo.
• U kunt veilig en vertrouwd betalen via PayPal ( evt creditkaart wanneer u uw PayPal gekoppeld heeft aan uw creditkaart).

• Wanneer u niet in staat bent om uit bovenstaande betaalmethodes gebruik te maken dan kunt u met ons contact opnemen en kan uw bestelling via een bankoverschrijving betaald worden. Wij zullen u dan via de telefoon of e-mail voorzien van de juiste bankgegevens.

3.2 Hoe lang duurt het voor mijn betaling is verwerkt?
De betaling en verwerking van iDeal, PayPal. achteraf betaling gebeurt bij Thealphamen.nl via Buckaroo en of Paypal zullen direct verwerkt worden. Bij deze betalingsmogelijkheden wordt het bedrag direct verwerkt. Dit zorgt ervoor dat uw product sneller verstuurd kan worden en er sneller genoten kan worden van uw nieuwe producten.

3.3 Heeft de betaalwijze die ik heb gekozen invloed op de levertijd?
De betalingswijzen iDeal en PayPal verwerken uw betaling direct, waardoor uw producten in principe direct verstuurd kunnen worden.

Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld en per iDeal of Paypal betaald ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis. Mits de artikelen op voorraad zijn, de voorraden worden aangegeven bij de productomschrijving van het desbetreffende artikel.

3.4 Is het mogelijk om nu te bestellen en pas later te betalen?
Nee, helaas behoort dit nog niet tot de mogelijkheden. Wij zijn bezig dit z.s.m. te realiseren.

4 Verzending & levering

4.1 Wat zijn de verzendkosten?
Thealphamen.nl verzend uw bestelling geheel gratis binnen Nederland wanneer uw bestelling een waarde heeft van € 20,00 of meer! Verzenden is natuurlijk niet gratis maar wij brengen u hier voor geen kosten in rekening. Wanneer uw bestelling een waarde heeft van minder dan € 20,00, dan vragen wij een kleine bijdrage van € 4,95 inclusief BTW.

Thealphamen.nl verzend via PostNL. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u uw bestelling thuis of op een ander adres aangeboden wil hebben (pakketdienst).
Een compleet overzicht over het verzenden en retourneren van uw bestelling vind u op onze verzend en retour – pagina.

4.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden en geleverd?
Nadat wij het totaalbedrag van uw bestelling hebben ontvangen zal Thealphamen.nl er alles aan doen om uw bestelling op dezelfde dag te verzenden echter houd u er rekening mee dat wanneer u op vrijdag na 17:00 uur en in het weekend bij ons een order plaatst dit pas op maandag verzonden kan worden.

In de regel hanteren wij Wanneer u op werkdagen voor 17:00 uur besteld ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag in huis.
Voor meer info over verzenden klik hier.

Zie onderstaand schema voor meer informatie:

Bezorgschema:

Bestelling geplaatst op: Voor 21:00 uur Na 21:00 uur
Maandag Levering op Dinsdag Levering op Woensdag
Dinsdag Levering op Woensdag Levering op Donderdag
Woensdag Levering op Donderdag Levering op Vrijdag
Donderdag Levering op Vrijdag Levering op Zaterdag
Vrijdag Levering op Zaterdag Levering op Dinsdag
Zaterdag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag
Zondag Levering op Dinsdag Levering op Dinsdag

* Wanneer de producten niet op voorraad zijn, kunt u doorgaans 1-2 werkdagen bij de aflevertijd optellen.

4.3 Kan ik het pakketje volgen wanneer u het verzonden heeft?
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens die nodig zijn om uw bestelling te volgen en de verwachtte aflevertijd te bekijken.

4.4 Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling moet worden bezorgd?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Thealphamen.nl heeft geen invloed op de bezorgwijze en –tijden van PostNL en DPD. (pakketdienst).

5 Retour en Herroepping

5.1 Informatie betreffende herroepingsrecht en retour recht bij Thealphamen.nl

Herroepingsrecht,

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, verzoeken wij u ons retour formulier, welke u kunt downloaden via de onderstaande link, volledig in te vullen en bij te sluiten bij uw retourzending, ons adres:

Downoad Retourformulier

Thealphamen.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

op deze wijze stelt u ons op de hoogte van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hier het formulier voor herroeping elektronisch downloaden en printen via onze website. Zie ook de instructies op het retour-formulier.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld van ons terug. De termijn van terugbetaling is binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.”.NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011.

A. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen.
B. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening.
C. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen.

5.2 Welke artikelen kan ik retourneren en welke artikelen niet?
Alle artikelen kunnen uiterlijk binnen 14 (veertien) dagen na ontvangst aan ons geretourneerd worden mits het artikel onbeschadigd, in onbeschadigde orginele verpakking en ongebruikt teruggestuurd wordt. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in en plaats duidelijk zichtbaar het Order nr aan de buitenkant van het pakketje.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.
• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de verkoopprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.3 Waar kan ik mijn retourpakket afgeven?
Een retourpakket kan worden afgegeven bij het dichtsbijzijnde postkantoor bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket frankeren en terug sturen naar:

Thealphamen.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

U kunt het pakket ook zelf of door een derde laten afgeven op het bovenstaand adres, dit kan Maandag t/m Vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.

5.4 Moet ik verzendkosten betalen als ik mijn bestelling retour stuur of wil ruilen?
Ja, de kosten voor het retour zenden komen voor uw eigen rekening en risico. Ongefrankeerde, onvoldoende gefrankeerde of onder rembours zendingen worden geweigerd. Wanneer u uw bestelling wilt ruilen, stuur dan de producten retour op de wijze beschrijven bij verzenden en retourneren. Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in en plaats duidelijk zichtbaar het order nr aan de buitenkant van het pakketje.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Bestel en betaal daarna de producten die u wenst en wij sturen u de juiste producten toe. Zodra wij uw terug gestuurde producte retour ontvangen zullen wij binnen 5 dagen het aankoop bedrag van de retour ontvangen producten terug storten op uw rekening, mits er voldaan is per iDeal, PayPal of overschijving.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.
• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de aanschafprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.5 Mag ik de artikelen terugsturen als deze niet aan mijn verwachtingen voldoen?
Indien uw bestelling niet aan de verwachtingen voldoet, mogen de desbetreffende producten uiterlijk binnen veertien (14) dagen op de dag na ontvangst naar ons worden teruggestuurd. De producten moet dan wel indien mogelijk onbeschadigd, ongebruikt en in onbeschadigde bij voorkeur in originele verpakking teruggestuurd worden. Volg de stappen die aangegeven worden op onze website onder verzenden en retourneren Vul bij het retourneren altijd het retour formulier* in en plaats duidelijk zichtbaar het order nr. aan de buitenkant van het pakketje.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

Enkele tips voordat u het product retour stuurt.

• De producten mogen bekeken en beoordeeld worden.
• Wanneer wij zien dat het product meer dan alleen bekeken en beoordeeld is, oftewel gebruikt is, zullen wij 25% van de aanschafprijs van het desbetreffende product in rekening brengen.
• Bewaar de producten niet in een rokerige ruimte en/of in een keuken. Wij kunnen kosten in rekening brengen bij producten met een sterke rook-, parfum- of etensgeur. De producten kunnen wij dan niet meer verkopen.
• Alle geretourneerde producten dienen in een normale en goede staat naar ons verstuurd te worden, indien mogelijk in de originele verpakking.

5.6 Hoe moet ik de retourartikelen verpakken?
Retourartikelen dienen indien mogelijk in de originele verpakking aan ons geretourneerd te worden. Zorg ervoor dat de artikelen voldoende demping hebben, zodat de kans op beschadiging minimaal is. Denk hierbij aan opvulling/omwikkeling met bubbeltjesplastic, keukenpapier, schuimvlokken en dergelijke. Een stevig omhulsel is van uiterst belang.

5.7 Wat is het adres waar ik het retour pakketje naar toe kan sturen
U kunt uw retour pakketje sturen naar:

Thealphamen.nl
Badstraat 3
9581 BB Musselkanaal

Vermeld duidelijk uw order nr. aan de buitenkant van het pakketje en vergeet niet het retour formulier* in het pakketje te doen. Thealphamen.nl heeft geen antwoordnummer. Het verzenden van retour pakketjes is voor eigen rekening en risico.

* Het retour formulier kunt u hier downloaden.

6 Garantie

6.1 Wat is de garantietermijn?
Op al onze artikelen heeft u de wettelijke garantie.

De geboden garanties doet geen afbreuk aan eventuele rechten aangaande wettelijke garantie en (non) conformiteit waar de klant altijd een beroep op kan doen.

U heeft ten allen tijde de gelegenheid om evt. gebreken te melden.

Neem contact op
* Verplichte velden