Fulltime functie | 32-40 uur

 

Hou jij van mooie producten, uiterlijke verzorging en heb je een passie voor schrijven? Breng jij structuur in de chaos en weet jij wat nodig is om de klant online te adviseren? Dan hebben wij de ultieme werkplek voor je.

 

Als Category Manager ben je bij The Alpha Men verantwoordelijk voor de categorie Scheren. Je zorgt ervoor dat de categorieën goed zijn gestructureerd, de keuzehulp juist is ingevuld en filtering op de producten is toegepast. Affiniteit met Scheren is een pre, want we zien graag dat je op de hoogte bent van de laatste trends en ontwikkelingen. Om zo trends te signaleren, klant behoefte en groeikansen te zien. Dit zal resulteren in het aandragen van verbeteringen en uitbreiding van het assortiment.

In deze rol word je een echte specialist en je weet alles over de producten en merken die we voeren. Je werkt in deze rol nauw samen met Inkoop, Support en de Content Manager.

 

Natuurlijk word je hierin getraind en van ons krijg je de juiste tools. Samen met jou maken wij The Alpha Men tot een groot succes!

 

Werkzaamheden

  • Beheer alle producten in de categorie Scheren:
    Toevoegingen aan het assortiment worden door jou verwerkt en online gezet. Huidige productteksten worden verbeterd en op een klantvriendelijke manier geschreven.
  • Optimaliseren van de categorie Scheren:
    Je zorgt dat alle producten in de juiste (sub)categorieën staan. Dat de juiste filters worden toegepast op producten en elke (sub)categorie een begeleidende tekst heeft (i.s.m. Copywriter).
  • Toepassen van keuzehulp:
    Om voor ons klanten het vinden van het juiste producten makkelijker te maken hebben we per subcategorie de mogelijkheid om een keuzehulp toe te passen. Met een paar klikken heeft de klant dan het gewenste productadvies. Dit beheer en optimaliseer je.
  • Assortiment beheren:
    Je bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en zorgt dat ons assortiment dat ook is. Je draagt nieuwe merken aan en onderhoud contact met (nieuwe) merken. (i.s.m. Inkoop).

 

Functie-eisen

 

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal:
    Je komt te werken in een Nederlandse webshop, met Nederlands als voertaal. Veel producten komen uit Engelstalige landen met Engelse omschrijvingen. Dus een redelijke beheersing van de Engelse taal is een must.
  • Geordend:
    Met ruim 6.000 producten in ons assortiment moet je het overzicht kunnen houden, de producten kunnen indelen in de juiste categorieën en gestructureerd kunnen werken.
  • Proactieve houding:
    Je denkt mee en signaleert kansen, je ziet waar we verbeteringen kunnen doorvoeren en ventileert dit binnen het bedrijf.
  • HBO werk- en denkniveau:
    Dit kan een opleiding zijn, maar kan ook blijken uit werkervaring.
  • Zelfstandig werken
    Wij kunnen je alle informatie aanleveren en toegang geven tot alle tools, maar de functie vraagt wel zelfstandigheid en verantwoordelijk. We geven je alle vrijheid om de categorie Scheren naar een volgend niveau te tillen.

 

Handboek The Alpha Men:

Om je direct een indruk te geven van ons bedrijf en werkwijze, lees eens ons handboek. Openbaar en via de volgende link in te zien. Hierin nemen we je mee in onze werkwijze, jouw eerste werkdag, normen en waarden en nog veel meer.
> Bekijk het Handboek



Secundaire Voorwaarden

Wij bieden je een uitdagende werkplek bij een snelgroeiend e-commerce bedrijf met een ongedwongen werksfeer in een team van 23 collega’s. En je kunt uiteraard rekenen op:

 

  • Leuke collega’s!
  • Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Personeelskorting op alle producten
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioensregeling
  • Vrijdagmiddagborrel

 

Je gaat werken bij een jong en dynamisch bedrijf met grote ambities. The Alpha Men is een online shop en biedt een groot assortiment aan prachtige producten voor de verzorging van de man. Niche merken, veelal van natuurlijke ingrediënten voor de perfect styling en verzorging van de haren, baard en huid.

 

Is deze baan jou op het lijf geschreven?  Mail je motivatie en CV naar [email protected] t.a.v. Cedric.