MA-VR voor 21:00 besteld? Morgen in huis
Gratis verzending vanaf € 20,00
Klantenbeoordeling 9,7/10
7 dagen per week thuisbezorgd

Uppercut Deluxe
Alles wat je nodig hebt om je doucheroutine te voltooien, de Shampoo, Conditioner en Body Wash in ee
Zeep gemaakt van Geitenmelk en Havermout en zonder parfum. Doet wat het beloofd, reinigen van de hui
De Styling Comb van Uppercut Deluxe, uitgevoerd in het Tortoise en ideaal voor middel tot lang haar.
De Wash Bag van Uppercut Deluxe, fijne water afstotende Wash Bag om jouw essentiële stylingsproduct

Uppercut Deluxe

Uppercut Deluxe is geïnspireerd op de tijdloze stijl van de barbershops uit de jaren 50. Uppercut Deluxe is een modern merk, maar met een traditionele benadering tot de verzorging van de man en zijn haren. Alleen de beste ingrediënten komen in de producten van Uppercut Deluxe. Om zo een assortiment van verzorgingsproducten te creëren zonder de fancy versieringen van huidige (vrouwen)producten, maar met een hoogwaardige kwaliteit.

Het merk werd gebouwd door de creatieve breinen passie en het harde werk van Lucas Newman en Steve Purcell, jeugdvrienden met een liefde voor barbering, surf en skate. Newman ontdekt de wereld van barbering tijdens een verblijf in Portland Oregon. Om de hoek van waar Luke woonde was een old-fashion kapperszaak gelegen naast een café waar hij zijn dagelijkse koffie dronk. Elke dag keek hij in de kapperszaak en bewonderde hoe barbering zo'n tijdloos beroep was. Hij wist dat het een baan zou zijn die hij voor altijd zou kunnen doen. Hij kwam terug naar Australië, zocht naar een stage en de rest is geschiedenis.

Purcell werkt nu 13 jaar als barbier. Hij begon in eerste instantie omdat hij een hekel aan school had en zijn vader hem vertelde dat hij een vak moest leren voordat hij onderdak kon krijgen. Steve's broer kreeg een trim en de kapper toevallig reclame voor een leerling. Purcell pakte de kans om de schoolboeken te sluiten en de wereld van barbering in te gaan. Met de wil om te werken in een omgeving die weerspiegelde wie ze waren, en een gastvrije plek te creëren voor de jongens om te komen en gewoon rond te hangen, hakten ze de knoop door... de jongens openden hun eigen winkel.

Op dit moment was barbering was op een laag vuurtje beland in Australië en werd vaak verkeerd begrepen.  Luke en Steve waren trouw aan hun roeping, leerden hun vak goed en brachten de mannelijkheid terug in de kappersstoel. Tegenwoordig geniet Steve met een lach om en met zijn maten van vroeger die nu in lange rijen wachten om op zijn kappersstoel plaats te nemen.

Uppercut Deluxe werd geboren door de frustratie van het gebruik van middelmatige producten die niet in de vibe van hun winkel paste; producten die zijn gericht op de vrouw van de man in plaats van de man zelf. Dit wakkerde de jongens aan om iets te gaan maken waar zij trots op konden zijn. Ze experimenteerde met verschillende formules samen met hun chemici, meer dan een jaar waren ze verder voordat ze blij waren met hun eerste product; de "Deluxe Pomade".

Wat Uppercut Deluxe uniek maakt is dat de jongens kappers zijn en dat ze het product dagelijks gebruiken en voortdurend de uitdaging aangaan om zelf tijdloze producten te maken die de jongens kunnen gebruiken. Het gaat over de essentiële verzorging items.

De merknaam komt voort uit Newman's grootvader Willy OShea die een oude bokser uit de Jimmy Sharmans boksen periode was, die over het platteland van Australië toerde tijdens de grote depressie. Zijn bijnaam 'Uppercut' werd de merknaam voor de producten van de jongens. Willy was een taaie oude jongen die een echt zware opvoeding had gehad. Zijn motto was "een moeilijk begin maakt een goed einde". Je moet betalen uw contributie om echt te genieten van de goede tijden.

Met een groeiende vraag wereldwijd, heeft Uppercut Deluxe hun bedrijf in werk gesteld om Willy Uppercut OShea te onderhouden. Vandaag leeft Willys nalatenschap voort via Uppercut Deluxe, in het creëren van de hoogste kwaliteit producten die de knock-out look geven!

is toegevoegd aan uw winkelwagen.

Niet op voorraad

Het gewenste aantal voor “” is niet beschikbaar.